Kupón je automaticky odeslán na uvedenou e-mailovou adresu hned, jakmile je vaše platba připsána na náš účet. Pokud jej nemůžete dohledat v přijaté poště, mohla pravděpodobně nastat jedna z následujících situací:
Nevyžádaná pošta
Nejdříve vždy zkontrolujte svůj e-mail, zda vám kupón nespadl mezi spamy. U Gmail.com zkontrolujte složku Spam, u Seznam.cz Nevyžádanou poštu, v případě účtu na Centrum.cz složku Hromadné.
Kupón si také můžete stáhnout ve svém profilu zde.
Pokud zde kupón nenajdete, kontaktujte nás na info@travelking.cz Do e-mailu napište variabilní symbol objednávky, následně vám kupón znovu zašleme.
Platba kartou online
Pokud nastala situace, kdy Vám platba z karty byla stržena, ale neobdrželi jste kupón a potvrzení o úhradě, zašlete nám prosím email na adresu info@travelking.cz. Zde prosím uveďte poslední 4 čísla Vaší karty společně s emailovou adresou na kterou jste objednávku vytvořili.
Chybný variabilní symbol
Zkontrolujte, zda jste správně zadali variabilní symbol a částku do platebního příkazu. V případě, že je variabilní symbol zadán chybně, musíme platbu ručně dohledat. Pošlete nám na info@travelking.cz e-mail, který bude obsahovat správný variabilní symbol objednávky a číslo vašeho účtu pro dohledání platby.
Chybná kontaktní adresa
Pokud vám nedošly ani platební pokyny k objednávce, může to být špatně zadaným e-mailem. Sdělte nám tuto skutečnost na info@travelking.cz společně s informací, který pobyt jste si objednávali.