Thermal Hotel Superior ***


Hotel leží ve skvělé lokalitě hned u lázní
  • Hotel leží ve skvělé lokalitě hned u lázní

    Hotel leží ve skvělé lokalitě hned u lázní

  • Užijte si privátní wellness s vířivkou a finskou saunou

    Užijte si privátní wellness s vířivkou a finskou saunou

  • V solné jeskyni se skvěle odreagujete

    V solné jeskyni se skvěle odreagujete

  • Dopřejte si jednu z masáží

    Dopřejte si jednu z masáží

  • Tým Slevokingu pro vás hotel osobně ověřil

    Tým Slevokingu pro vás hotel osobně ověřil

  • Koupelna je zrenovovaná

    Koupelna je zrenovovaná

  • Dvoulůžkové pokoje jsou komfortně vybaveny

    Dvoulůžkové pokoje jsou komfortně vybaveny

  • Ochutnejte také maďarské speciality

    Ochutnejte také maďarské speciality

  • Celoročně otevřené lázně leží minutu chůze od hotelu

    Celoročně otevřené lázně leží minutu chůze od hotelu

  • Celoročně otevřené lázně leží minutu chůze od hotelu

    Celoročně otevřené lázně leží minutu chůze od hotelu

  • Užijte si vnitřní i venkovní část

    Užijte si vnitřní i venkovní část

  • Nechybí ani dva bazény s termální léčivou vodou a vířivka

    Nechybí ani dva bazény s termální léčivou vodou a vířivka

  • V lázních jsou jedny z nejléčivějších pramenů v Evropě

    V lázních jsou jedny z nejléčivějších pramenů v Evropě

Celkové hodnocení:
počet prodaných
kuponů: 1005

Kontaktní informace:

Thermal Hotel Superior ***
Kolbai K. u. 10
Mosonmagyaróvár, 9200
Maďarsko

Thermal Hotel Superior *** patří k jednomu z nejvyhledávanějších ubytování ve městě a není se čemu divit. Město Mosonmagyaróvár, které vzniklo spojením tří vesniček, je celosvětově známé pro své lázně a Thermal Hotel Superior *** leží přímo v areálu těchto lázní.

Bydlet budete v útulně zařízených pokojích s renovovaným sociálním zařízením (sprcha, WC). Součástí pokoje je také fén, minibar, klimatizace, LCD TV a WiFi připojení. Za příplatek si můžete objednat pokoj s balkonem.

Načíst dalších 8 z 110 recenzí
Josef Kauer

Prostředí moc hezké, pobyt super, všechno bylo v pořádku. Personál ochotný.

Magda Debřičková

V hotelu bylo vše podle nabídky, jídlo dobré a dost (to je prostě maďarská specialita :-)), do lázní jen kousek. Příjemné bylo, že vzhledem k blízkosti slovenských hranic jsou všude nápisy ve slovenštině, i personál hotelu a lázní se částečně tímto jazykem dorozumí - bohužel personál bufetů a restaurací v lázních byl všeobecně tak nepříjemný, že jsme měli pocit návratu do doby před 30 lety (to ovšem není chyba Slevokingu). To se netýkalo hotelu, tam vše OK, třešničkou na dortu byla klimatizace v pokojích bez příplatku.

Mária Fatulová

Strávili sme v hoteli 3 dni, okolie poznám, pre nás nič nové, ale dopručujem ďalším navštíviť tento hotel. Personál je milý, vychádza v ústrety, dokonca základné slová sa snažia hovoriť po slovensky.

magda rosinova

Perfektní servis, výborné jídlo - velké porce, dostupnost lokality, blízkost od hranic, ubytování v prostorných čistých pokojích.

Andrea Pavlikova

Personál vstřícný, jídlo dobré, pokoj čistý a útulný. Jen servírka byla odtažitá.

Magdaléna Dosudilová

Prostredie hotela bolo prijateľné, izby čisté, personál milý (usmievavý), len neboli dostatočne ústretový. Komunikácia recepcie nebola dobrá, napriek tomu, že viem po maďarsky a rozprávali sme sa spolu, zlyhala informovanosť z ich strany. Mali tam lístkový systém na stravu, ktorej som celkom nerozumela. Po príchode sme obdržali lístky 2 ks na večeru (modrej farby) a 2 ks lístkov na raňajky (žltej farby). Ráno pri raňajkách čašníčka nekomunikovala s nikým, len odkladala príbor ani lístky si nevzala. Nenašli sme ani jedálny lístok na večeru. Poobede sme sa informovali u recepčného, že kde můžeme obdržal lístky na večeru a raňajky. On nám lístky dal, ale nepovedal, že si máme vybrať z troch jedál. Pri večeri nastalo nedorozumenie, lebo sme nemali nič vyznačené. Smola bola v tom, že ja nejem mäso, takže mi narýchlo pripravili špagety. To by ani nevadilo, len bolo nepríjemné, že recepcia s reštauráciou medzi sebou nekomunikovali.

Odpověd Hotelu...

Níže přikládáme přeloženou odpověď od hotelu: Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Obáváme se, že v tomto případě se jednalo o komunikační šum. Na recepci každému klientovi předáme veškeré informace týkající se večeří - menu je popsáno v Angličtině, Němčině a Slovenštině a je k dispozici k vyzvednutí taktéž na recepci. Klienti si následně zvolí dané menu, na základě kterého obdrží lístky do restaurace, kde jim obsluha naservíruje chod dle toho, zda mají menu A, B nebo C. V případě sezóny se může stát, že z důvodu většího množství lidí nemusí klient obdržet veškeré informace ihned - vždy mohou být doplněny při dotazu na recepci. Omlouváme se za toto nedorozumění! S pozdravem, Rita Deé Hotel Director

Kristýna Ljubková

Prostředí hotelu bylo moc příjemné, pokoje čisté. Co bych ráda vyzvedla, jsou lidé na recepci: během tří dnů se tam vystřídali tři a všichni byli moc milí a mluvili skvěle anglicky (což, jak se ukázalo, bývá v Maďarsku poměrně problém). Tragické byly večeře - jednou vepřové v hrášku a houbách s kroketami, podruhé suché kuřecí maso s meruňkovou rýží. Provedení a dochucení bylo mizerné. Brrr. Snídaně klasické - neurazí, nenadchne. Termály pak byly příjemné, na začátku června tam nebylo moc lidí a v bazénech se nám líbilo.

Odpověd Hotelu...

Níže zasílám překlad odpovědi, z Thermal Hotel***Superior: Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za chybu, kterou jsme klientovi způsobili. Pokud nastanou jakékoliv problémy se stravou v hotelu, je vždy nejlepší neprodleně kontaktovat přímo kuchyň, aby mohli hned reagovat a přímo na místě vyřešit daný problém. Potom, co klient již odjel, bohužel, nemohu s tímto problémem pomoci. Co se týče chutí, každý jsme zvyklí na něco jiného, a bohužel nemůžeme uspokojit všechny. Běžně jsou naši klienti spokojeni s maďarskou kuchyní, její kvalitou i chutí. S pozdravem Rita Deé Hotel Director Thermal Hotel***Superior

Marcela Pehelova

Prostředí hotelu i restaurace v naprostém pořádku. Co se týká kuponu, tak tam, kdyby jsme se sami nedotazovali na služby, tak by nám je asi sami nenabídli a nedostali jsme masážní křeslo, které tam bylo uvedené. Pouze vířivku a saunu.

Odpověd Hotelu...

Přikládáme přeloženou odpověď od hotelu: V případě využití masážního křesla je třeba se nahlásit předem na recepci hotelu. Zákazníkům rozdáváme také dokumentaci v češtině, kde je popsán způsob využití těchto služeb. Je nám líto toto nedorozumění a doufáme, že při příští návštěvě našeho hotelu budete schopni využít všechny služby.

Užíváním tohoto webu souhlasíte s používáním cookies. Rozumím