Osobně ověřeno | Slevoking - Pobyty se slevou

Osobně ověřeno

Moc dobře víme, že nikdo nechce kupovat zajíce v pytli, proto partnerská ubytovací zařízení osobně prověřujeme. Chceme mít jistotu, že si svou dovolenou užijete a obdržíte přesně to, co jste si zakoupili.

Značka „Osobně ověřeno“ znamená, že člen našeho týmu v hotelu, penzionu, apartmánu, nebo dokonce na zámku, strávil celý pobyt a na vlastní kůži vyzkoušel pohodlnost postele, kvalitu stravy, pohostinnost personálu i teplotu vody v bazénu. Zkrátka zažil vše, co na pobytu zažijete vy.

Kvalitu a vysoký standard našich služeb zaručuje také certifikát kvality Paylo.

Vlastní videa a fotografie

Při všem tom ověřování interiérů a exteriérů samozřejmě nezapomínáme fotit a točit, abyste o hotelu věděli vše podstatné ještě před nákupem dovolené. Máme vlastní YouTube kanál a blog, na který píšeme své dojmy a zážitky z pobytu.

Chcete si je prohlédnout? Stačí jedno kliknutí.

Jak poznám osobně ověřený hotel?

Neúnavně pracujeme na tom, abychom pro vás ověřili co největší počet hotelů. Protože se však síť našich partnerů každý den rozrůstá a osobní návštěva vyžaduje čas, nestačíme je procházet všechny. Naše nabídka tedy zahrnuje jak osobně ověřené hotely, tak ty, které jsme prozatím nenavštívili. Jak je od sebe odlišit?

Slevová akce osobně ověřeného hotelu obsahuje:

1. Žlutou pečeť „Osobně ověřeno“
2. Fotografii našeho zaměstnance s plachtou Slevokingu
3. Ve většině případů také naše vlastní video z hotelu

Na našem webu si tyto nabídky můžete vyfiltrovat - na úvodní stránce rozklikněte možnost „Zobrazit pokročilé filtrování“ a zvolte filtr „Osobně ověřeno“. Nebo stačí kliknout SEM.

Jak postupovat v případe nespokojenosti?

Pokud by během pobytu bylo něco v nepořádku, sdělte svoji stížnost poskytovateli služby ihned na místě. Personál i vedení ubytovacího zařízení se pokusí situaci vyřešit k vaší spokojenosti.

Pokud by pro vás kvůli jazykové bariéře byla komunikace s personálem příliš obtížná, nebo pokud by k nápravě problému nedošlo, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Jsme tady pro vás ve všední dny od 8:00 do 20:00 hodin.

Telefon: +420 538 880 980
Užíváním tohoto webu souhlasíte s používáním cookies. Rozumím