Kontakt

Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si prosím 3 nejčastější dotazy, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas:

Zaplatil/a jsem a stále jsem neobdržel/a kupón

Kupón je automaticky odeslán na uvedenou emailovou adresu hned, jakmile je vaše platba připsána na náš účet.

  • Zkontrolujte si prosím spamovou složku ve svém emailu. Pokud v ní kupón nenajdete, napište nám prosím email na info@slevoking.cz, ve kterém zašlete variabilní symbol objednávky. Následně vám kupón znovu zašleme.
  • Zároveň si prosím zkontrolujte, zda jste správně zadali variabilní symbol do platebního příkazu. V případě, že je variabilní symbol zadán chybně, je nutné platbu ručně dohledat. Abychom tento požadavek mohli řešit, zašlete nám email na info@slevoking.cz s variabilním symbolem objednávky a číslem vašeho účtu pro dohledání platby.
  • V případě, že jste do emailu neobdrželi ani platební pokyny k objednávce, může být v objednávce chybně zadaný email. Sdělte nám prosím v emailu na info@slevoking.cz tuto skutečnost společně s informací, kterou slevu jste si objednávali.

Nevím, kde si zvolím termín své dovolené

  • Zajímáte-li se o pobyt v Česku nebo na Slovensku, případně o zahraniční ubytování s českým personálem, zjistíte dostupné termíny přímo na recepci ubytování. Kontaktujte proto recepci ještě před nákupem pobytu, informujte se o termínech a v případě, že vámi zvolený termín volný, zakupte si pobyt.
  • Zajímáte-li se o pobyt v zahraničí, můžete si dostupnost termínů ověřit přímo na stránce slevy (pod platností červeným písmem). U ubytování, jejichž personál komunikuje v cizím jazyce, jsou tyto termíny pravidelně aktualizovány. Pokud vámi zvolený termín nenajdete mezi vyprodanými daty, znamená to, že je volný a je možné ho po zakoupení kuponu rezervovat.

Jak si zařídím rezervaci ubytování

Závaznou rezervaci je vždy možné provést až s číslem kupónu.

  • V případě pobytu v Česku, na Slovensku, případně v zahraničním ubytování s českým personálem, kontaktujte recepci telefonicky či emailem a rezervaci si zajistěte přímo v ubytovacím zařízení.
  • V případě zahraničního pobytu, kde personál mluví pouze cizím jazykem, vám s rezervací rádi pomůžeme. Rezervaci vám zařídíme na základě vašeho emailu na info@slevoking.cz, ve kterém uvedete vaše jméno, počet osob (u dětí vč. jejich věku), zvolený termín, číslo kupónu, případně další požadované služby. Potvrdíme vám, že rezervaci řešíme s hotelem a jakmile bude rezervace potvrzená, zašleme vám ji opět na váš email.
  • V případě změny již provedené rezervace vám opět rádi pomůžeme na základě vaší písemné žádosti na info@slevoking.cz.

Nenašli jste odpověď na váš problém? Můžete se podívat na další často kladené dotazy anebo nás kontaktovat emailem či telefonicky. váš požadavek se pokusíme vyřešit co možná nejrychleji.



Zákaznická podpora

Telefon: +420 776 608 308
E-mail: info@slevoking.cz
Provozní doba: Všední dny, 8:00 - 20:00
V pátek 9.12 pouze do 17:00

Pro obchodní partnery

Email: obchod@slevoking.cz

IT podpora

E-mail: it@slevoking.cz



Portály Slevoking a Zľavoking provozuje společnost:

TPF group s.r.o.
Jana Babáka 2733/11, Brno 612 00, Česká Republika
IČO: 02642328
DIČ: CZ02642328

Užíváním tohoto webu souhlasíte s používáním cookies. Rozumím