Kontakt

Zákaznická podpora:

Pro obchodní partnery:

Pro média:

Zákaznícka podpora

Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si prosím 3 nejčastější dotazy, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas:

Zaplatil/a jsem a stále jsem neobdržel/a kupón

Kupón je automaticky odeslán na uvedenou e-mailovou adresu hned, jakmile je vaše platba připsána na náš účet.

  • Zkontrolujte si prosím spamovou složku ve svém e-mailu. Pokud v ní kupón nenajdete, napište nám prosím e-mail na info@slevoking.cz, ve kterém zašlete variabilní symbol objednávky. Následně vám kupón znovu zašleme.
  • Zároveň si prosím zkontrolujte, zda jste správně zadali variabilní symbol do platebního příkazu. V případě, že je variabilní symbol zadán chybně, je nutné platbu ručně dohledat. Abychom tento požadavek mohli řešit, zašlete nám e-mail na info@slevoking.cz s variabilním symbolem objednávky a číslem vašeho účtu pro dohledání platby.
  • V případě, že jste neobdrželi ani platební pokyny, může být v objednávce chybně zadaný e-mail. Sdělte nám prosím v e-mailu na info@slevoking.cz tuto skutečnost společně s informací, kterou slevu jste si objednávali.

Nevím, kde si zvolím termín své dovolené

  • Zajímáte-li se o pobyt v Česku nebo na Slovensku, případně o zahraniční ubytování s českým personálem, zjistíte dostupné termíny přímo na recepci ubytování. Kontaktujte proto recepci ještě před nákupem pobytu, informujte se o termínech a v případě, že vámi zvolený termín je volný, zakupte pobyt.
  • Zajímáte-li se o pobyt v zahraničí, můžete si dostupnost termínů ověřit přímo na stránce slevy (pod platností červeným písmem). U ubytovacích zařízení, jejichž personál komunikuje v cizím jazyce, jsou tyto termíny pravidelně aktualizovány. Pokud vámi zvolený termín nenajdete mezi vyprodanými daty, znamená to, že je volný a je možné ho po zakoupení kuponu rezervovat.

Jak si zařídím rezervaci ubytování

Závaznou rezervaci je vždy možné provést až s číslem kupónu.

  • V případě pobytu v Česku, na Slovensku, případně v zahraničním ubytování s českým personálem, kontaktujte recepci telefonicky či e-mailem a rezervaci si zajistěte přímo v ubytovacím zařízení.
  • V případě zahraničního pobytu, kde personál mluví pouze cizím jazykem, vám s rezervací rádi pomůžeme. Rezervaci vám zařídíme na základě vašeho e-mailu na info@slevoking.cz, ve kterém uvedete vaše jméno, počet osob (u dětí vč. jejich věku), zvolený termín, číslo kupónu, případně další požadované služby. Potvrdíme vám, že rezervaci řešíme s hotelem a jakmile bude vyřízená, zašleme vám ji opět na váš e-mail.
  • V případě změny již provedené rezervace vám opět rádi pomůžeme na základě vaší písemné žádosti na info@slevoking.cz.

Nenašli jste odpověď na váš problém? Můžete se podívat na další často kladené dotazy anebo nás kontaktovat e-mailem či telefonicky. Váš požadavek se pokusíme vyřešit co možná nejrychleji.

Portály Slevoking a Zľavoking provozuje společnost:

  • TPF group s.r.o.
  • Jana Babáka 2733/11, Brno 612 00, Česká Republika
  • IČO: 02642328
  • DIČ: CZ02642328
Užíváním tohoto webu souhlasíte s používáním cookies. Rozumím