Grand Boutique Hotel Sergijo ****


Luxusní business a wellness hotel najdete u jezera Síňava
  • Luxusní business a wellness hotel najdete u jezera Síňava

    Luxusní business a wellness hotel najdete u jezera Síňava

  • Hotel má přepychové interiéry

    Hotel má přepychové interiéry

  • Odpočiňte si v relaxační místnosti

    Odpočiňte si v relaxační místnosti

  • Prostorná vířivka v hotelovém wellness

    Prostorná vířivka v hotelovém wellness

  • Vířivka je krásně podsvícená

    Vířivka je krásně podsvícená

  • Využijte také vstup do sauny

    Využijte také vstup do sauny

  • Během pobytu vás čekají úžasné masáže

    Během pobytu vás čekají úžasné masáže

  • Hotelové wellness nabízí spoustu různých procedur

    Hotelové wellness nabízí spoustu různých procedur

  • Pokoje jsou komfortně vybaveny

    Pokoje jsou komfortně vybaveny

  • Každý pokoj má i vlastní sociální zařízení

    Každý pokoj má i vlastní sociální zařízení

  • V restauraci se podávají výborná jídla

    V restauraci se podávají výborná jídla

  • Zasytí vás bohatá plná penze

    Zasytí vás bohatá plná penze

  • Ochutnat můžete i vína v Sommelier klubu

    Ochutnat můžete i vína v Sommelier klubu

  • Večer si můžete zahrát billiard

    Večer si můžete zahrát billiard

  • Transferem se dostanete do piešťanských lázní

    Transferem se dostanete do piešťanských lázní

Celkové hodnocení:
počet prodaných
kuponů: 666

Kontaktní informace:

Grand Boutique Hotel Sergijo ***...
Odborárska 7
Piešťany, 921 01
Slovenská republika

Luxusní business a wellness Grand Boutique Hotel Sergijo **** leží v parkové zóně u jezera v oblíbeném lázeňském městě Piešťany. Hotel poskytuje ubytování v komfortně zařízených pokojích v italském stylu s bio matracemi, vlastním sociálním zařízením, minibarem, trezorem, TV a výhledem na jezero.

Vynikající mezinárodní pokrmy i gurmánské speciality si vychutnáte v elegantním La Reine Restaurantu, kde nechybí ani Sommelier klub s bohatým výběrem vín.

V hotelovém wellness vás čeká božský odpočinek. K dispozici je vířivka, sauna i relaxační místnost. Skvěle se uvolníte během procedur, které jsou v ceně luxusního wellness balíčku. Za příplatek využijte také venkovní bazén nebo se vydejte do 100 m vzdáleného saunového centra Heinola.

Ukončené / Vyprodáno:

prodáno 192x
Po náročném dni si odpočinete ve wellness s vířivkou

Piešťany v luxusním 4* hotelu s wellness

prodáno 55x
Vydejte se do luxusního hotelu v proslulých Piešťanech

Piešťany v luxusním 4* hotelu s wellness

prodáno 52x
Odpočiňte si v relaxační místnosti

Piešťany v luxusním 4* hotelu s wellness

Osobně navštíveno a prověřeno

Člen našeho týmu hotel osobně navštívil a podrobil přísné kontrole. Můžete si být jistí vysokou kvalitou služeb za které ručíme.

Načíst dalších 8 z 16 recenzí
Jozef Kužma

Popis zodpovedal popisu, zamestnanci hotela ústretoví, obsluha perfektná.

Emília Martiniaková

Krásne zariadený hotel, boli sme nadšení, spokojní, myslím, že sme dostali ešte viac ako sľuboval kupón, služby perfektné, ústretový, milý personál. Masáže boli naozaj na vysokej profesionálnej úrovni. Doporučujeme tento pobyt, pretože aj prostredie je veľmi pekné na prechádzky, je možnosť transféru na "kúpeľný ostrov". Mysme to plne využili.

Emília Puklušová

Boli sme spokojní.

Zdeňka Mlýnková

Hotel samotný zvenčí a potom i vevnitř působily velmi krásným dojmem a prostředí v hotelu bylo moc krásné, strava a wellness bylo perfektní, vše jak bylo na vašem portále uvedeno, pouze maličkost, že lázně nejsou dostupné, když si je předem neobjednáte, což byla naše chyba.

Odpověd Hotelu...

ďakujeme za hodnotenie, bohuzial system objednavania kupelov vopred neovplyvnime,doporučujeme hned na zaciatku kupele navstivit a dat si poradiť. S uctou Ing.Eva Godmasova riaditel hotela

Ján Šturcel

Interiér hotela zodpovedal "hviezdičkám", izba však bola o hviezdičku menej. Personál veľmi ústretový.

Odpověd Hotelu...

Ďakujeme krasne za hodnotenie moc si ho važime. Nabuduce pri vybere izby navrhujeme izbu luxusnu s vyhladom na fontanu a ako VIP host Vam pripravime peknu izbu .

Slávka Maslenová

Hotel krásny, prostredie nádhera, personál milí. Čo sa mi však nepáčilo, kúpila som pobyt rodičom, už na začiatku však bol problém s rezerváciou. Volala som, musela som preposielať voucher, posielali mi ďalší a ten vyplňovať a pritom vždy napísali úplne iný termín do papierov. Keď sme sa konečne dohodli, rodičia prišli a veľmi milá pani na recepcii ich presvedčila, že si musia priplatiť 15e na noc za apartmám, lebo ja som im to tak údajne dohodla. Oni nevedeli, že ako to je, tak priplatili - okrádanie. Keďže som kupovala pobyt s procedúrami pre dve osoby, nikde nebolo napísané, že tie masáže sú spolu a nie na jedného, bum bác. Za tie peniaze som čakala procedúry pre každého. Transfer do piešťanských kúpelov - cestov nazad si taxikár normálne vypýtal zaplatiť a vraj gratis transfer. Celkový dojem - krásny hotel, ale vzhľadom k službám poskytnutým, neskutočne predražený. Som sklamaná. Kupujem takéto pobyty rodičom pravidelne, ale toto sa mi ešte nestalo.

Odpověd Hotelu...

Vaz.pani Maslenova po kontrole celeho učtu Vasich rodičov a komunikácie sme skontrolovali,že vo voucheri mate presne rozpisane procedury ake 4 masaže zahrňuju a ktore Vaši rodičia aj 4 masaže obdržali. Objednali si navyše bahenné zabaly v dlžke 60 min. ktore nie su sučasťou daneho voucheru a navyše 2x 30 min. masaže ktore tiez nie su sučastou ponuky Zlavokingu. Preto všetky masaze a služby im poskytnute boli. Kazdy host riadne u nas dostane vždy všetky služby ako i v danom prípade. . Pobyty su uz so 60% zlavou a preto ak je masaz v cene 18 EUR samozrejme ak si spočitate ze by ste si priali 8 masazi by s jedlom prevysovali samotnu cenu voucheru aj ubytovania . V poštovej komunikacii ste sa najprv predsa pomylila Vy co si možete skontrolovat, samozrejme ihned bol termin našou recepčnou zmeneny ako ste si priala: prikladam kopiu mailu: Dobry den. Ospravedlnujem sa, asi mi prekleplo zly datum. Telefonicky sme dohodli5.-8.11. Ospravedlnujem sa. / toto bol mail od Vas teda my sme sVam ihned na Vas preklep opravili datumy a maximalne vyšli v ustrety. System vyplnenia VOUCHERU je pre nas kvoli zaväznosti potrebny, nakolko prave telefonicky by mohlo dojsť k dohadom terminov a zmien,preto pre spokojnost klienta i hotela riešime rezervacie vylučne písomne. Nakolko kupujete voucher pod inym menom a pridu rodicia pod inym menom a niekedy rezervujú hostia kazdy teda aj 2x duplicitne rezervacie. ,preto riešime kontrolu kuponov aj pisomnymi ZAVAZNYMI POTVRDENIAMI hostom.,čo považujeme za maximalne profesionalne aby nedošlo k nezrovnalostiam. Taktiez su tym pre obe strany dohodnuté aj storno podmienky pri opakovanych zmenach terminov a toto všetko je presne uvedene vo VOUCHERY aby nedošlo k omylom . Preto Vam boli a Vasim rodičom vsetky služby poskytnute. Taxiky platime vzdy my, upozorňujeme hosti aby neplatili, taxikari ak su vyzvani recepciou su vyplacany nami.Ak sa stalo že vypiitali od hosti,recepčna im určite uhradila danu sumu. Ak nie napište nam ktory den to bolo,lebo v tom pripade došlo k duplicitnej uhrade taxi službe a my to doriesime,škoda že nas neinformovali,taketo sa za 2 roky nestalo. Napiste nam datum danej platby zstime aky vodič to sposobil a uhradime Vam sumu. Napiste ci isli za 2,50 alebo 3,50 z bazenov. Toto je chyba taxislužby resp. ak host nenastupi na mieste určenom SPLENDID alebo IRMA ale v meste,vtedy to nie je dohodnuta služba. Nevieme teda zstit kde nastupili a kedy hostia,upresnite v maily na recepcia@grandboutiquehotel.sk. S uctou Ing.Eva Godmasova riaditel hotela

Miloslav Kiš

S hotelom sme boli spokojní, boli sme tu už pre 6-timi rokmi. Personál bol milý a ústretový, strava výborná - kvalita i sortiment. Príjemná novinka je poskytovanie transferu do kúpeľných domov v Piešťanoch a späť v réžii hotela. V tomto ročnom období už nie je veľa tipov na potulky v okolí, ale určite sa nájdu pekné destinácie.

Peťka Holakovská

S pobytem jsme byli spokojeni, i když nedostatky se tam najdou. Co se týká personálu tak ti byli na jedničku s hvězdičkou zvláště paní recepční. Strava také fajn, jen pro pány celkem malé porce, snídaně se moc nemění, skoro to stejně každý den, což si myslíme že je škoda. Co se nám nelíbilo, tak hlavně wellness špinavá voda, špinavá vířivka, zápach no prostě tak by to nemělo ve 4* hotelu vypadat, dále si myslíme že župany by měly být automaticky na pokojích zdarma a hlavně pro ubytované v hotelu by mělo být parkovné zdarma. A také by se měli zaměřit na to jak vypadají sprchy na pokojích přeci jen je to 4* hotel ale odpovídal tak 3*. Jinak se nám moc líbilo, nejsme nároční takže jsme nedostatky ani nijak neřešili, důležité že jsme si odpočinuli. Ale upřímnou recenzi pro druhé napíšeme.

Odpověd Hotelu...

Dakujeme a Vase poznatky a pripomienky zmenime a budeme sa na Vas opat velmi tešiť... S uctou Ing.Eva Godmasova riaditel hotela

Užíváním tohoto webu souhlasíte s používáním cookies. Rozumím