Časté dotazy | Slevoking - Pobyty se slevou

Časté dotazy

Zaplatil/a jsem a stále jsem neobdržel/a kupón.

Kupón je automaticky odeslán na uvedenou e-mailovou adresu hned, jakmile je vaše platba připsána na náš účet. Pokud jej nemůžete dohledat v přijaté poště, mohla pravděpodobně nastat jedna z následujících situací:

  1. Nevyžádaná pošta

    Nejdříve vždy zkontrolujte svůj e-mail, zda vám kupón nespadl mezi spamy. U Gmail.com zkontrolujte složku Spam, u Seznam.cz Nevyžádanou poštu, v případě účtu na Centrum.cz složku Hromadné.

    Pokud zde kupón nenajdete, kontaktujte nás na info@slevoking.cz. Do e-mailu napište variabilní symbol objednávky, následně vám kupón znovu zašleme. Kupón si také můžete stáhnout ve svém profilu.

  2. Chybný variabilní symbol

    Zkontrolujte, zda jste správně zadali variabilní symbol a částku do platebního příkazu. V případě, že je variabilní symbol zadán chybně, musíme platbu ručně dohledat. Pošlete nám na info@slevoking.cz e-mail, který bude obsahovat správný variabilní symbol objednávky a číslo vašeho účtu pro dohledání platby.
  3. Chybná kontaktní adresa

    Pokud vám nedošly ani platební pokyny k objednávce, může to být špatně zadaným e-mailem. Sdělte nám tuto skutečnost na info@slevoking.cz společně s informací, který pobyt jste si objednávali.

Nevím, kde si zvolím termín své dovolené.

  • Dostupnost vámi preferovaného termínu si můžete ověřit přímo na našich stránkách. U každé slevy se pod platností kupónu zobrazují červeným písmem vyprodané termíny.
  • Pokud vámi zvolený termín najdete mezi těmito daty (červeně), znamená to, že je hotel v daném období plně obsazen a pobyt rezervovat nelze.
  • Pokud vámi zvolený termín mezi těmito daty (červeně) není, je možné pobyt v tuto dobu zarezervovat. Termíny se pravidelně aktualizují. Dostupnost se však může měnit ze dne na den, především v sezóně. Proto je lepší vždy ověřit v hotelu volné kapacity. To můžete udělat sami nebo kontaktujte naši podporu, která situaci prověří za vás.

Jak si zařídím rezervaci ubytování?

Závaznou rezervaci je vždy možné provést až s číslem kupónu. Rezervaci je třeba vyřídit v dostatečném předstihu, tak předejdete například situaci, kdy se vámi preferované termíny obsadí.

  1. Pobyty v Česku, na Slovensku nebo v zahraničním ubytování s českým personálem

    V případě ubytovacích zařízení, ve kterých se domluvíte česky, si rezervaci můžete zařídit sami. Kontaktujte recepci telefonicky či e-mailem. Pokud nastanou jakékoli komplikace, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Před odjezdem na pobyt si kupón vytiskněte, při příjezdu je nutné předložit jej na recepci.
  2. Zahraniční pobyty, kde personál hovoří pouze cizím jazykem

    S námi se jazykové bariéry nemusíte bát. Rezervaci rádi vyřídíme za vás. Zašlete nám e-mail na info@slevoking.cz, který bude obsahovat vaše jméno, počet osob (u dětí vč. jejich věku), zvolený termín, číslo kupónu a případné další požadavky. Potvrdíme vám, že rezervaci řešíme s hotelem. Jakmile bude vyřízená, pošleme vám ji na váš e-mail. Před odjezdem na pobyt si kupón vytiskněte, při příjezdu je nutné předložit jej na recepci.
  3. Změna provedené rezervace

    V případě změny již provedené rezervace vám také rádi pomůžeme. Pošlete nám písemnou žádost na info@slevoking.cz společně s informací, kterou slevu jste si objednávali.

Jak získat kupón co nejdříve?

  • Zvolte platbu platební kartou. Je však nutné mít aktivovanou službu platby kartou online s 3D secure u vaší banky. Současně musíte mít nastaven dostatečně vysoký denní/měsíční limit plateb. V případě potíží, nebo pokud si nejste jisti, zda vaše karta tyto podmínky splňuje, kontaktuje zákaznickou linku vaší banky.
  • V případě platby kartou obdržíte kupón do 15 minut od zaplacení. Můžete si jej stáhnout ihned po dokončení platby na našich stránkách, zároveň vám ho pošleme na e-mail.

Jak lze uplatnit kupón?

  • Co nejdříve po obdržení kupónu kontaktujte poskytovatele služby a zarezervujte si svůj pobyt. Poskytovatel vám také zodpoví všechny vaše dotazy týkající se služby.
  • S rezervací vám rádi pomůžeme, ať už se jedná o pobyt v České republice či zahraničí, konkrétní postup viz bod Jak si zařídím rezervaci ubytování.
  • Před odjezdem na pobyt si kupón vytiskněte, při příjezdu je nutné předložit jej na recepci. Každý kupón má svůj unikátní kód, na jehož základě vám budou poskytnuty služby. Proto jej nikdy nesdělujte nikomu vyjma personálu konkrétního ubytovacího zařízení.

Kdy lze kupón využít?

  • Doba platnosti kupónu je popsána v každé akci. Pobyt je tedy možné uskutečnit kdykoliv v průběhu platnosti vašeho kupónu.
  • Kupón však může mít omezení. Typickým příkladem jsou sezóny (pobyt můžete uskutečnit pouze v období vámi zakoupené sezóny) nebo nástupní dny. Všechna případná omezení najdete jak v akci, tak na vašem kupónu.
  • Rezervaci je třeba vyřídit v dostatečném předstihu, tak předejdete například situaci, kdy se vámi preferované termíny obsadí.

Jak více ušetřit?

Využijte náš věrnostní systém a sbírejte kredity za různé činnosti. Získáte je při nákupu pobytu, vyplněním dotazníku apod. Takto můžete výrazně ušetřit.

1 kredit = sleva 1 Kč.

Jak uplatnit kredity?

  • Pro uplatnění kreditů je nutné se přihlásit pod vaší e-mailovou adresou a heslem.
  • Po přihlášení si vyberte pobyt a při objednávce uplatněte v kolonce „Kredity“ libovolný počet vašich kreditů. 1 kredit = sleva 1 Kč. Bližší informace o věrnostním systému naleznete zde.

Zapomněl/a jsem heslo k účtu.

  • Je možné jej obnovit zde.

Mohu použít kupón jako dárek pro někoho jiného?

Samozřejmě, zakoupený kupón je přenosný na jakoukoli osobu. V objednávce navíc můžete zvolit možnost „Dárkový kupon“, který vám zašleme poštou. Dárkový kupon vytiskneme, zalaminujeme, vložíme do krásné obálky z ručně vyrobeného papíru a jako správný dárek jej převážeme ozdobnou stuhou.

Je možné hradit pobyt z příspěvku zaměstnavatele?

  • Ano, na všechny objednávky vám rádi vystavíme fakturu pro zaměstnavatele. V objednávce pobytu zvolte jako způsob platby „na fakturu“ a vyplňte všechny údaje pro vystavení faktury. V případě, že máte další informace, uveďte je do kolonky Poznámka.
  • Fakturu vám následně zpracuje naše finanční oddělení a do 2 pracovních dnů vám ji zašle na uvedený e-mail v elektronické podobě. Na vyžádání je možné zaslat fakturu v tištěné formě poštou.
  • Dotazy týkající se faktur vám zodpoví naše finanční oddělení. Kontaktujte jej buď na finance@slevoking.cz, nebo na čísle 608 452 961.
Užíváním tohoto webu souhlasíte s používáním cookies. Rozumím