Časté dotazy | Slevoking - Pobyty se slevou

Časté dotazy

Předtím než kontaktujete zákaznickou podporu, projděte si prosím níže uvedené časté otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém.

Zaplatil/a jsem a stále jsem neobdržel/a kupón

Kupón je automaticky odeslán na uvedenou emailovou adresu hned, jakmile je vaše platba připsána na náš účet.

  • Zkontrolujte si prosím spamovou složku ve svém emailu. Pokud v ní kupón nenajdete, napište nám prosím email na info@slevoking.cz, ve kterém zašlete variabilní symbol objednávky. Následně vám kupón znovu zašleme. Kupón si můžete také stáhnout ve svém profilu.
  • Zároveň si prosím zkontrolujte, zda jste správně zadali variabilní symbol do platebního příkazu. V případě, že je variabilní symbol zadán chybně, je nutné platbu ručně dohledat. Abychom tento požadavek mohli řešit, zašlete nám email na info@slevoking.cz s variabilním symbolem objednávky a číslem vašeho účtu pro dohledání platby.
  • V případě, že jste do emailu neobdrželi ani platební pokyny k objednávce, může být v objednávce chybně zadaný email. Sdělte nám prosím v emailu na info@slevoking.cz tuto skutečnost společně s informací, kterou slevu jste si objednávali.

Nevím, kde si zvolím termín své dovolené

  • Zajímáte-li se o pobyt v Česku nebo na Slovensku, případně o zahraniční ubytování s českým personálem, zjistíte dostupné termíny přímo na recepci ubytování. Kontaktujte proto recepci ještě před nákupem pobytu, informujte se o termínech a v případě, že vámi zvolený termín volný, zakupte si pobyt.
  • Zajímáte-li se o pobyt v zahraničí, můžete si dostupnost termínů ověřit přímo na stránce slevy (pod platností červeným písmem). U ubytování, jejichž personál komunikuje v cizím jazyce, jsou tyto termíny pravidelně aktualizovány. Pokud vámi zvolený termín nenajdete mezi vyprodanými daty, znamená to, že je volný a je možné ho po zakoupení kuponu rezervovat.

Jak si zařídím rezervaci ubytování

Závaznou rezervaci je vždy možné provést až s číslem kupónu.

  • V případě pobytu v Česku, na Slovensku, případně v zahraničním ubytování s českým personálem, kontaktujte recepci telefonicky či emailem a rezervaci si zajistěte přímo v ubytovacím zařízení.
  • V případě zahraničního pobytu, kde personál mluví pouze cizím jazykem, vám s rezervací rádi pomůžeme. Rezervaci vám zařídíme na základě vašeho emailu na info@slevoking.cz, ve kterém uvedete vaše jméno, počet osob (u dětí vč. jejich věku), zvolený termín, číslo kupónu, případně další požadované služby. Potvrdíme vám, že rezervaci řešíme s hotelem a jakmile bude rezervace potvrzená, zašleme vám ji opět na váš email.
  • V případě změny již provedené rezervace vám opět rádi pomůžeme na základě vaší písemné žádosti na info@slevoking.cz.

Jak získat kupón co nejdříve?

Zvolte platbu platební kartou, díky níž obdržíte kupón do 15 minut. Kupón si můžete stáhnout ihned po dokončení platby a obdržíte ho také do emailu.

Jak lze kupón uplatnit?

Poté, co obdržíte kupón emailem, kontaktujte poskytovatele služby a domluvte se s ním na konkrétním datu vašeho pobytu. Poskytovatel vám také zodpoví všechny vaše dotazy týkající se služby.

Před odjezdem na pobyt si kupón vytisknete a po příjezdu jej předložte na recepci. Každý kupón má svůj unikátní kód, na jehož základě budete moci být ubytovaní. Nesdělujte jej, proto prosím nikomu vyjma poskytovatele.

Kdy lze kupón využít?

Doba platnosti kupónu je popsána v každé akci. Všechny informace vám taktéž přijdou na váš email poté, co provedete objednávku.

Jak více ušetřit?

Využijte náš věrnostní systém, sbírejte kredity za různé činnosti a při objednávce pobytu kredity vyměňte za slevu.

Jak uplatnit kredity?

Návod jak uplatnit kredity najdete zde

Mohu použít kupón jak dárek pro někoho jiného?

Samozřejmě, zakoupený kupón je přenosný na jakoukoli osobu. V objednávce si navíc můžete zvolit také zaslání dárkového natištěného kupónu, který vám přijde poštou.

Je možné hradit pobyt z příspěvku zaměstnavatele?

Ano, na všechny objednávky vám rádi vystavíme fakturu pro zaměstnavatele. V objednávce pobytu zvolte jako způsob platby „na fakturu“ a vyplňte všechny údaje pro vystavení faktury. V případě, že máte další informace, uveďte je do kolonky Poznámka. Fakturu vám následně zašleme na vámi zadaný email.

Užíváním tohoto webu souhlasíte s používáním cookies. Rozumím